mandag den 13. juni 2011

My new Emilios


 










Armygrøn neglelak fra Hondos Center.





















































































































































































Armygrøn Seventeen-lak fra Hondos Center i Athen.
 
For nogle dage siden købte jeg Emilio Pucci-skoene på billerne ovenover. Jeg er vild med dem, fordi de både minder mig og Brigitte Bardot med stort lyst hår og sommerhat og Carrie Bradshaw med midi-skirt og lækre sko, der kun sidder fast over tæerne. Jeg købte dem i Kenza i Østerågade i Aalborg, hvor man kan finde lækre kollektionsprøver af couture-modeller fra blandt andre Kenzo og Marc Jacobs. Egentlig har posen fra Galeries Lafayette ikke noget med skoene at gøre, men da jeg synes, den skaber en luksuriøs, parisisk sommerstemning kunne jeg ikke lade være med at tilsætte både den og min store hvide Charleston-fjer til billedet. Den store hvide floppy hat synes jeg gør looket skødesløst, og jeg kan ikke vente til, at jeg skal slentre gennem Paris med den på i sommer.

A few days ago I bought the Emilio Pucci shoes on the pictures above. I really love them because they remind me of both Brigitte Bardot with big blond hair and sunhat and Carrie Bradshaw with midi-skirt and delicate shoes. I bought te shoes in kenza in Østerågade in Aalborg where you can find delicate couture collection pieces from among others Kenzo and Marc Jacobs. Actually the shopping bag from Galeries Lafayette has not got anything to do with the shoes, but because I think it creates a luxurious, parisian summer athmosphere, I couldn't keep myself from adding both the shopping bag and my big white Charleston-looking feather to the picture. I think the big white floppy hat adds a relaxed carelessness and I can't wait till I'm gonna wear it this summer while sauntering through Paris.

Neglelak: Seventeen
Sko: Emilio Pucci
Floppy hat: H&M
Flettet, lys taske: Liebeskind¨
Nail polish: Seventeen
Shoes: Emilio Pucci
Floppy hat: H&M
Weaved, light bag: Liebeskind.
Bisous,
Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar