tirsdag den 19. april 2011

Paris when it sizzles

Audrey with shiny dark hair in a sky-blue nightie.

Audrey med blankt mørkt hår i sart himmelblå natkjole.











Tilføj billedtekst
.

Audrey med sit misundelsesværdige hår.Audrey with her enviable hair.







Smuk, klar turkis, enkle hvide tressersko og orange læber tilsat klassisk Audrey-frisure.

Beautiful, bright turquoise, simple 60's shoes, orange lips and a classic Audrey-hair style.

Jeg har altid syntes, at pilot-looket var cool, og dette billede af Audrey fra "Paris when it sizzles" giver mig kun endnu mere lyst til at genoptage jagten på et par rigtige vintage pilotbriller.
I always thought the pilot-look was cool and this picture of Audrey from "Paris when it sizzles" just encourages me even more go look for a vintage pair of pilot glasses.
Når man har ferie, er der ikke noget bedre, end at finde Audrey-samlingen frem. For nogle dage siden, så jeg én af mine nye yndlings Audrey-film, som jeg netop havde købt sammen med "The secret people", hvor Audrey er balletdanser. Jeg elsker filmen, fordi den foregår i Paris, er hyggelig og fordi Audrey tager til den mest cool fest, jeg forestille mig: Kostumebal i Eiffeltårnet.
In the holidays, I can't think of anything better than finding my collection of Audrey Hepburn movies. A couple of days ago, I watched one of my new favourite Audrey-movies which I had just bought together with "The secret people" where Audrey is a ballet dancer. I love the movie because it takes place in Paris and because it is really cheerful - But most of all because Audrey is attending the coolest party I can ever imagine: A fancy-dress ball in the Eiffel tower.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar