onsdag den 21. juli 2010

AUDREY

Da jeg var i Göteborg igår købte jeg en bog om Audrey Hepburn i en lille boghandel i Haga. Bogen er fuld af flotte billeder fra de film, hun har været med i, og al tekst i bogen er oversat til både engelsk, tysk og fransk. Postkortet yderst til højre købte jeg også i butikken. Det andet postkort er købt i Aalborg og viser Audrey Hepburn som prinsesse i "Roman holiday". I midten ses mine øreringe i Audrey-stil, som jeg også købte i Haka.


Ørestikkerne til venstre købte jeg i en vintagebutikken, "Fåfängans Antik", som ligger i Haga Nygata 16, og som har et stort udvalg af bla. tasker, armbånd, perlekæder, øreringe og fingerringe. Jeg kunne ikke stå for dem, da de både minder mig om strandskaller og Audreys fine øreringe. Øreclipsen til højre er købt i en antivitetsforretning i Aalborg og minder mig om Audrey Hepburn i "Breakfast at Tiffany's". Desværre har jeg mistet den ene øreclips.


Audrey i Breakfast at Tiffanys. Til venstre: med cool solbriller. Til højre med soveklap og katten, Cat, eller "fool without a name" på ryggen.


Med stjålne masker i "Breakfast at Tiffany's".




Bonjour Paris! Audrey som Jo i "Funny face".


Audreys skøre dans i Paris i "Funny face."


Audrey som model for Quality Magazine i Funny face.

lykkelig slutning i "Funny face".


Ingen kommentarer:

Send en kommentar