torsdag den 8. juli 2010

Køligt sommermix

Min elskede læderstol fyldt med accesories i kølige blågrønne farver. Til højre i billedet er nogle af mine modeblade stablet med min Mulberrytasken, der egentlig er min mors, ovenpå.
Sko:
fra venstre: Marc by Marc Jacobs og Bianco.



Den transparente top med de hvide prikker er min søsters og købt for flere år siden i en Benneton-forretning. Den Grågrønne, matte neglelak er en gave fra en veninde. Den matte blågrå neglelak ved siden af er fra Depend.



Den ternede oversize-clutch er én, min mor har lavet, da hun var barn, men jeg har gravet den frem fra kælderen, for jeg synes, den er rigtig sød til et let sommerlook.


Fra venstre: mit yndlings vintage-armbånd, som jeg går med næsten hver dag, & mit sorte plasticarmbånd, som jeg har købt for nogle år siden i Magasin. Den grønne perlekæde, der slangrer sig hen over armbåndene, er én jeg har fået i gave.


Mix af tern, prikker, ferskvandsperler og cucumberduft.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar