tirsdag den 6. juli 2010

City chic


Neglelakker & lipgloss'er i shocking pink, turkis, flaskegrøn og pretty pink.
Fra venstre: Shiseido, Barry m, Chanel og Viva la Diva.
Her har jeg mikset én af mine yndlings vintage-tasker med mine neongule øreringe, neongul neglelak, pink og grøn retro-mascara, mit citrongule hårspænde, min pink ponpon-hårelastik, min grønne nitte-øreclips, som jeg desværre kun har én tilbage af, og en bog med titlen, "Design of cities" af Edmund N. Bacon for at tilføre lidt storbystemning.
Neglelakkerne og de to lipgloss'er er i macthende glade neonfaver
.
Til dette farveglade storbylook vil jeg tilsætte lidt bærfarvet rouge på kinderne.



Neongule due-øreringe: Louisianas museumsshop
Citrongult hårspænde: Fra Magasin
Grøn nitteørering: secondhand

Ingen kommentarer:

Send en kommentar